Az időpontfoglalás szabályai

  • Időpontfoglalás: https://konzinfoidopont.mfa.gov.hu/
  • Időpontot legkorábban másnapra lehet foglalni, amennyiben van szabad hely
  • Fontos, hogy a megfelelő ügytípust válasszák ki, pl. amennyiben elkészült útlevelét, személyazonosító igazolványát szeretné átvenni, akkor az „Elkészült magánútlevél, egyéb okirat átvétele”, illetve az „Elkészült személyigazolvány (eSzig) átvétele aktiválással” ügytípust kell kiválasztani, és nem az „Útlevélkérelem” vagy „Személyazonosító igazolvány” ügytípust!
  • Többszemélyes ügyintézésnek az számít, ha egyszerre több ügyet szeretnének elintézni. Pl. Bár egy házasság anyakönyvezésénél mind a feleség, mind a férj jelen kell legyen, ez mégis 1 ügy, így nem kell kiválasztani a többszemélyes ügyintézést. Ugyanígy, a gyermek anyakönyvezésénél bár jelen van az anya, az apa és néha a gyermek is, ez nem három, hanem csak 1 ügy. Ha azonban egy négytagú családban mindenkinek kérnek útlevelet, akkor az 4 fő = 4 ügy.
  • Akár többszemélyes ügyintézésről van szó, akár egy ügyről több résztvevővel (pl.: házasság anyakönyvezésénél feleség + férj; gyermek születésénél anya + apa + gyermek), kérjük, hogy minden személyesen részt vevő ügyfél nevét írják be az időpontfoglalóba.
  • Kérjük, hogy a visszaigazoló e-mailt hozzák magukkal!